summer “jalan-jalan”

petang  tadi, kami sekelas memecah rekod lagi, untuk kali keduanya kami bersama cg ruski yg “tersayang”, Tatiana Barisovna jalan2 sekitar volgo..

Kesimpulan, taklah menarik sangat pun, stakat jalan2 makan ais krim, pastuh ambik2 gambar, pastuh separuh jalan nak masuk музей панорама( pelik2, dah masuk pun dlm lobby muzium, pi keluar mcm gitu jer), ckap2 50% ( selebihnya senyap, serius kami tak berani sgt dgn Tatiana, perlukan skill), mengeluh panas, duduk2 tepi jalan, pastuh balik..keadaan seprti biasa..

Bukanlah nak sgt pegi jalan2, tapi saja nak lepaskan sikit lelah, blum ni, nak muntah dah duk lam kelas, lagipun Tatiana dah bejuta kali duk ckap nak bwak jalan2, at last, dia tunaikan janji..tapi tak pernah menaruh harapan pun…

DSCN1953

                        memulakan perjalanan [tatiana yg berkaca mata hitam tu]

 

DSCN1954

                           naberezhnaya [ fountain nye rabotaet]

 

                                     DSCN1958

                                 thanks to tatiana for the ice creams~

 

DSCN1959

                                                       depan teater klasik..

 

DSCN1965

                                                    3 dara pingitan~

 

DSCN1984

                                          summer…panas3x!!!

 

DSCN1986

                         belakang tu tinggalan kilang roti klu x silap [satu2 nya tinggalan perang]..

 

DSCN1988

                           russia dulu dikenali USSR, komunis, tapi skang dah demokratik dah~

 

p/s: serius, tadi memang panas, baru permulaan summer

Advertisements

About atikullah

hospital tanah merah sk tebing tinggi mrsm kuala lipis mrsm peng. chepa intec russian programme volgograd, russia
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to summer “jalan-jalan”

  1. zaim says:

    jalan2 cr ais krim
    lambat eh mat nok balik,
    musim bunga gantinye summer?
    owh.best2
    ngaji molek deh
    kawe tau dmo ble pnye

  2. dilah says:

    waa..
    aiskrim..
    fav 2..
    huhu..
    blajo molek la..
    khatam bku 2 ye..k beres

  3. drALAM says:

    besnyer jln2..
    laen kli ajak saye skali eh..
    smoge berjya utk exm kli ni..
    jgn byk maen2 ye..hehe..
    maan najah fil imtihan..
    rabbana yuasir wa la tuasir
    (Tuhan itu memudahkan dan tidak menyusahkan)
    🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s