salam aidil adha~

Langit gemilang, di balik sinar halus mentari,

kokok ayam jua memahami erti ari itu,

biarlah jatuh titisan dr mata mu,

biar lah hati syahdu,

biar lah diri terusik,

dek kumandang gema takbir,

salam aidil adha dari kejauhan~

dgn ucapan: selamat hari raya korban buat mak wan tercinta, keluarga tercinta di msia, buat cikgu2 dan rakan2 sekalian di sana. Jauh dari perantaun, marilah kita dekat-dekatkan, ampunkanlah segala silap dan salah..sungguh puji-pujian buat Allah perencana segala kejadian~

 

dari kiri: dauh, pok jat, keyri, din, aku [amik gambar]

tribute to housemates;

buat semua housemates yg dikasihi, sunnguh ingin menyusun jari pohon ampun sekiranya selama kita duduk sebumbung, ada yg terasa, ada yg terkecewa, ada yang tak kena, maafkannlah. Dgn harapan ukhwah antara kita semua masih kita kekalkan. Salam aidiladha dari hati~

Advertisements

About atikullah

hospital tanah merah sk tebing tinggi mrsm kuala lipis mrsm peng. chepa intec russian programme volgograd, russia
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to salam aidil adha~

  1. tqah mamat says:

    salam aidiladha dari bumi mesir…
    nak mkn rendang dtg la kt mesir… 🙂
    ktorg cuti 10 hari lg byk dari ryer aidilfitri…

  2. atikullah says:

    haish..nape lame sgt cuti tuh..
    nie yg x puas hati nie..haish2

  3. tqah mamat says:

    sb doc ktorg baek..
    ktorg nak cuti skjp je doc bg 10 ari trus..
    hehehe… 🙂
    tp korang cuti winter awal dari ktorg.. tue xpuas ati tuh..
    kire adil la nie… 😀

  4. keyri says:

    mat- tu gmba time rayo pose tuh..hahaha

    tiqah- so sementara cuti pjg tu, manfaatkn la ek cuti tu..
    jgn duk mkn je..huhu
    tau la byk open house..
    tmbh2 ag open house bt gulai dging unta..
    mmg tmbh kolesterol la..hehe:D
    xpe la cuti winter lg awl pom..
    nnt insyaallah leh jumpe gak k;)
    jgn rsau k..
    nntikan kemunculan kami di bumi anbia tu:D

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s